Footer Logo
.
.
.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Aşkın 500 Günü (500 Days of Summer)


  Uzun zamandır yazmıyordum. Yazmak gelmedi içimden ve takdir edersiniz ki bu bana para kazandıran bir şey olmadığı için kendimi zorlama ihtiyacı duymadım. Çok uzatmadan film ile ilgili yorumuma geçmek istiyorum.
  İlk olarak filmin isminin doğru çevrildiğine emin olmadığımı söylemek isterim ki bu konuda çok yandaş bulacağıma eminim. Benzerini Good Will Hunting filminde de görmüştük(Bu filmde çeviride saçmalığın dibine vurulmuştu). Filmi orjinalinden izlemediğim için net bi yorum yapamıyacağım ama esas kızımız Summer ile yaz anlamına gelen summer'ı aynı kefene koyup çeviride summer dendiği zaman yaz diye çevirmekte ayrı bir kafa umarım orjinal çeviri cd de böyle yapılmamıştır.
  Çok nadir aşk filmi izlerim hiç denecek kadar az bu filmin repliklerine zamanında çok rastladığım için izlemiştim. Gerçekten de izlemeye değer bir film olduğunu söyleyebilirim. Zooey Deschanel da filme çok ayrı bir hava katsa da bu film daha çok Joseph Gordon'ın işine yaradı ve kendini gösterip Başlangıç filminde kendine önemli bir yer buldu. Kısacası 2009 yapımı bu film bana göre romantik-komedi türünde son zamanlarda çıkan en iyi filmlerden biri. İyi seyirler.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder