Footer Logo
.
.
.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Özgürlük Yolu (Into The Wild)


  Filmi ilk olarak 1 yıl önce izledim ama ben filmdeZach Galifianakis (Google'da olmasa:) ve Kristen Stewart'ın oynadığı geçen gün tekrar izlediğimde farkettim. Demek istediğim dikkatsiz olduğum değil film sizi gerçekten alıp götürüyor doğaya. Filmi izledim ve sonra ''Lanet olası paraya ihtiyacım yok'' dedim ve bakkala su almak için gittiğimde paraya gerçektende ihtiyacım olmadığını anladım (Borca yazdırdım). Her neyse bunları ana karakter Christopher McCandless filmin başlarında doğaya çıkmadan önce bir vakfa 24.000$ bağışladığı ve beş parasız yolculuğa çıktı (Delikanlı adamın cebinde her zaman para olmalı kuralını bozdu ama neyse). Film Alaska'ya doğru ailesinden habersiz bir şekilde yolculuğa çıkan bir gencin hikayesi doğa ile başbaşa. Film gerçek bir hikayeden alındığı için beni daha da etkiledi. Filmdeki ana karakterin şu sözü de aslında filmi biraz özetler nitelikte : ''"...İnsanı daha az seviyorum diyemem ama doğayı daha fazla...!". Başrolde Emile Hirsch'in oynadığı film 2007 yapımı ama film 1990 yıllarında geçiyor (Gerçkete bu yıllarda olaylar gerçkeleştiği için). İzlemenizi ısrarla tavsiye ederim. İyi Seyirler.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder