Footer Logo
.
.
.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Can Dostum (Intouchables)


  Birbirinden çok farklı iki insanın dostluk hikayesine dayanan Can Dostum 2011 Fransız yapımı harika bir film. Hapishaneden yeni çıkmış Driss ile aristokrat Philippe filmin ana karakterleri.
  Film bittikten sonra kafamda türlü sorular oluştu ama gerçek dostluğun nasıl bir şey olduğunu çok güzel ve abartısız bir şekilde gösterilmiş filmde.
  Filmde Driss karakterini canlandıran Omar Sy iri yapılı olup şimdiye kadar gördüğüm en sempatik adamlardan (Shaquille O'neal'ın bendeki yeri ayrıdır). Filmin benim için ilginç bir noktası daha oldu: Embesil kelimesi bizimde sık olmasa da duyduğumuz bir kelime ve ben filmde bu kritik noktayı fark ettim altyazxıyı takip ederken. Meğer embesil gerizekalı demekmiş yani kullananlar fransız kökenli olsada doğru anlamda kullandıkları için kendileriyle gurur duyabilirler(Bu arada bilmeyenler için Pardon da Fransızca'dır).
  İzledikten sonra 2 yıldır ben bu filmi neden izlemedim, Umut kahramanımsın gibi kelimeleriniz şimdiden kulağımı çınlatsa da sadece filmi izlerken keyif aldığınızı belirmeniz benim için yeterlidir. İyi seyirler.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder