Footer Logo
.
.
.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Ah Mary Vah Mary (There's Something About Mary)


  Hayatımda baştan sona izlediğim ilk romantik komedi. Tabii bu yıllar önceydi. Sanırım 2002 gibi bir şey. Geçenlerde denk geldim ve sadece 1 sahneyi hatırladığım için yeniden izlemiş gibi oldum. Başrollerde Cameron Diaz ve Ben Stiller gibi şahane oyuncular var. Ted (Ben Stiller) okul balosuna Mary'i (Cameron Diaz) götürecekken bir aksilik çıkar ve hastaneye kaldırılır. Bu arada Mary'de Miami'ye taşınır. Yıllar sonra Ted, Mary'i unutamadığı için izini sürdürür. Asıl hikayede bu bölümden sonra başlıyor. Amelie'den daha iyi olmasına rağmen ona verilen değerin yarısı bu filme verilmedi. Filmde Ben'in arkadaşını Canlandıran Dom'u filmin sonuna doğru nereden hatırladığım aklıma geldi; How I Met Your Mother dizisinde Lily'nin babasını oynuyordu. Bizim yaratıcı sinemacılarımız da fazla uçup filmin Türkçe ismini abartsalar da fena olmamış. İzlemenizi öneririm ne kaçırdığınızı bilmiyorsunuz.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder